MEGET VIGTIGT - SÆRRITUAL TIL FEBRUAR!

I denne sektion findes alle Fryden Ved Satans grupperitualer.

AKTUELLE GRUPPERITUALER KAN ALTID FINDES ØVERST I ALLE AFDELINGER AF FORUMMET.
Fryden Ved Satan
Site Admin

Indlægaf Fryden Ved Satan » 31. jan 2017, 21:33

Af Ypperstepræstinde Maxine Dietrich - 31/01/2017
Oversat fra engelsk af Nick Vabzircnila

Jeg ville have ventet med at poste dette til omkring tidspunktet for måneformørkelsen den 10. februar. I betragtning af den alvorlige situation poster jeg det dog nu for at sikre, at alle har en kopi. Hvis man vil begynde på ritualet NU, så er det fint, men sørg for også at udføre det under måneformørkelsen og ideelt hver eneste dag, indtil den 26. februar, som vil være dagen for nymånen og en solformørkelse. Formørkelserne forstærker energien, og den aftagende måne (fuld til ny) vil lette ritualet. Dette ritual er let og bør udføres hver eneste dag på og mellem datoerne angivet ovenfor, men ALLE SKAL UDFØRE RITUALET MINDST ÉN GANG.

Joy of Satan/Fryden Ved Satan er blevet forbandet. Gejstligheden ved, hvem der kastede forbandelsen, og givet at det var en "generaliseret forbandelse", har alle medlemmer af Joy of Satan/Fryden Ved Satan været påvirket i større eller mindre omfang. Visse organisationer, der hævder at være "satanister", men som let accepterer jøder, rådner i sidste ende op og styres indefra. En jøde er en jøde er en jøde ... først og fremmest. Men hvorfor blev vi forbandet så hæftigt? Fordi vi arbejder for Fader Satan ved at udføre Tora-omvendingsritualerne. Dem, der forbandede os, er jøder, der arbejder direkte imod Satan. De kalder sig selv "satanister", men de tror ikke på ham. De arbejder kun på at få satanisme til at se dårligt ud, og de er i overensstemmelse med det kristne begreb om satanisme. Det er sådanne elementer, vi har med at gøre.

Satan og vores Guder har fået nok af disse organisationer, og de er rasende over dem. Disse organisationer er overtaget af jøder og arbejder aktivt for tilintetgørelsen af Satan. Dette er ikke anderledes end, hvordan det oprindelige sataniske frimureri blev overtaget og kapret af jøderne. Kun få at de oprindelige ritualer er tilbage; den moderne, nyligt indledte frimurer sværger på Bibelen, og det hele er generelt rettet mod kommunisme.
Joy of Satan har styrke i antal. Vi har titusindvis af medlemmer i Yahoo-grupperne alene, og hvad angår forummerne, så er de fleste af disse åbne for offentligheden. Mange besøgende læser kun indlæggende og opretter ikke egne brugere, så man kan ikke sige med sikkerhed, hvor mange der rent faktisk regelmæssigt læser forummerne. Dem, der gør, og som er enige med os, er medlemmer, og hvis du er én af dem, bør du absolut også udføre dette ritual. Vi har også folk, der regelmæssigt besøger Joy of Satan/Fryden Ved Satan hjemmesiden. Vi kan let have langt over 100.000 medlemmer. Dette ritual samler energien sammen, ligesom Tora-omvendingsritualerne gør.Tora-omvendingsritualerne har skabt retfærdighed, hvilket er blevet så sjældent nu om dage, fordi korruptionen er kommet fuldstændig ud af kontrol.

Jeg er bevidst om og kan mærke, hvordan visse af fjendens skarn læser mine indlæg, og at de undrer sig over, hvordan jeg stadig kan være i live, efter de har sat talrige og kraftfulde dødsforbandelser i kraft imod mig. JA, jeg er her tydeligvis stadig, og jeg har det fint. :) Satan fortalte mig for mange, mange år siden, at der ville være mange forsøg på mit liv. Han sagde, at jeg ville være opmærksom på nogle af disse (såsom den bombe, der blev plantet under vores bil), men at langt de fleste ville jeg være uvidende om. Han fortalte mig også, at ingen af dem nogensinde ville lykkes og tilføjede: "Én ting, du kan være sikker på, er, at de alle vil alle vil FÅ *MIG* AT KENDE." Jeg er ligeglad med, om fjendens skarn tror på Satan eller ej. Næsten alle af os her ved, at han er virkelig, og vi ærer ham.

Nu til ritualet...

Du kan begynde dette ritual nu, men det er ekstremt vigtigt, at du udfører ritualet den 10. og den 11. februar under formørkelsen. Desuden skal ritualet ideelt set udføres hver eneste dag indtil og med den 26. februar.
Det er ret simpelt, og det tager ikke særlig lang tid. Efterfølgende skal alle begynde at opbygge en beskyttende aura for at afbøje alle forbandelser, negativ energi og lignende rettet mod os, og returnere dette tilbage til afsenderen/afsenderne. Denne beskyttende aura er lidt anderledes, og jeg vil poste instruktionerne til den. Den fungerer bedst under en tiltagende måne og bør påføres, når din aura er fuldstændig renset for al negativ energi. Selv hvis du ikke har udført Tora-omvendingsritualerne, er det stadig meget vigtigt at udføre dette værk.

Hvis du i øvrigt har nogen familiærer, er det også meget vigtigt at rense deres aura og sjæl også. (Se nedenfor)

Åbn ritualet med følgende bøn:

Hør mig, oh Store og Mægtige Satan. Jeg beder dig om din hjælp til at sende disse forbandelser forstærket tilbage til afsenderne, som har angrebet os, fordi vi har udført dit arbejde. Du ved, hvem de er. De vil kende din vrede. Jeg beder om, at du sender en Dæmon til mig, som vil tage forbandelserne og tankeformerne, som jeg har renset min aura og sjæl for, og levere dem direkte tilbage til dem, der har sendt dem. O, Mægtige Satan, fyld mig med sandhed, visdom og forståelse. Hold mig stærk i min tro og tjeneste, så jeg for evigt kan være med Dig, med Storhed, Pris og Ære blive givet dig for evigt og altid.

1. Visualiser en strålende, lys Sol direkte over dit hoved. Reciter følgende 3 gange: "Lyset renser og fjerner alle former for negativ energi, tankeformer og forbandelser på min sjæl eller forbundet til min sjæl, der er blevet dirigeret til mig, og returnerer dette tilbage til afsenderne."

2. Visualiser denne Sol stige ned i dit hoved og skubbe alle former for snavs, skidt og tankeformer nedad (tankeformer kan ligne klumper af snavs, eller for avancerede mennesker kan de ligne figurer, symboler, ligesom elementaler, eller noget helt andet). Dette vil være grå eller sort energi, som det samler sig, og det vil blive mørkere og mørkere, som det stiger nedad.

3. Visualiser det strålende lys stige ned gennem din hals, ned gennem dine skuldre, dit bryst, derefter maveområdet, hofterne og hele vejen ned gennem dine ben og fødder, mens det skubber al skidtet fra din aura og sjæl ud.

4. Flyt skidtet væk fra dig selv og til siden, hvor du samler det i en bunke.

5. GØR DETTE TRE GANGE (pkt. 1 til og med 4). Forsæt med at samle skidtet i bunken.

6. Når du er færdig, bør din aura og sjæl være meget lysere og renere. Du kan enten bede en Dæmon om at tage energien og returnere den til afsenderne (især hvis du er ny), ELLER du kan visualisere det skyde væk fra dig og selv dirigere den tilbage til afsenderne.

Familiærer:

Billede

Illustrationen ovenfor er den samme for både katte og hunde, heste og alle firbenede dyr. Chakraerne i slanger og andre krybdyr er placeret på samme måde, langs kroppen. Nogle medlemmer har også ederkopper. For at rense en edderkopfamiliær, visualiser da blot edderkoppen opslugt i en strålende Sol, og hiv Solen væk fra dens krop, samtidig med den skubber al negativ energi ud. Det samme gælder alle andre små familiærer.
Du bør udføre nøjagtig samme ritual ovenfor for dine familiærer. Dette er ekstremt vigtigt. Du kan også bruge en astral børste eller kam (visualiser dette) i tillæg hertil, og børste alle astrale negativiteter væk fra hans/hendes pels, samtidig med du samler det i en bunke på samme måde som ovenfor og returnerer det til afsenderne.

Din familiær beskytter din sjæl. Det er vigtigt at rense hans/hendes aura hyppigt. Det er også vigtigt at opbygge en kraftfuld beskyttende aura rundt om ham/hende. Dette bør gøres hver eneste dag under en tiltagende Måne. Jeg vil poste instruktioner til dette snarest.

Tilbage til "Grupperitualer"