Trance?

For dem, der ønsker at etablere et forhold til Satan.

Diskussionsemner omfatter: Dæmoner, satanisme, satanisk trolddom og meget mere!
Zaenit666

Trance?

Indlægaf Zaenit666 » 19. apr 2016, 21:11

Hej. Jeg er begyndt at prøve ta meditere. Men når jeg går i trance, skal jeg så gøre det med åbne øjne eller med lukkede øjne? Det står der vidst ikke noget om på hjemmesiden. Indtil videre har jeg bare lukket øjnene, fordi det er nemmest for mig på den måde.

Nick Vabzircnila

Re: Trance?

Indlægaf Nick Vabzircnila » 25. apr 2016, 23:38

I starten er det lettest og mest tilrådeligt at holde øjnene lukket. Når du bliver bedre og bedre til at komme i trance, vil du kunne gøre det hvor som helst og når som helst ved blot at fokusere. Husk at læs siden på Fryden Ved Satan hjemmesiden om trance:

http://frydenvedsatan.125mb.com/Trance.html
- Nick Vabzircnila

Zaenit666

Indlægaf Zaenit666 » 9. maj 2016, 20:01

Tak for hjælpen. Jeg har fulgt instrutionerne på hjemmesiden, og jeg er begyndt at kunne mærke den der slags tunghedsfornemmelse. :) Ret vildt fornemmelse, og jeg føler mig helt klar og rolig i hovedet når jeg er færdig. Er det for resten nødvendigt at holde vejret i seks sekunder eller kan jeg gøre det i tre eller fire mens jeg "går ned af stigen"?

Viktoria

Indlægaf Viktoria » 13. maj 2016, 17:59

Zaenit666 skrev:Tak for hjælpen. Jeg har fulgt instrutionerne på hjemmesiden, og jeg er begyndt at kunne mærke den der slags tunghedsfornemmelse. :) Ret vildt fornemmelse, og jeg føler mig helt klar og rolig i hovedet når jeg er færdig. Er det for resten nødvendigt at holde vejret i seks sekunder eller kan jeg gøre det i tre eller fire mens jeg "går ned af stigen"?

Du behøver ikke gøre det et bestemt antal sekunder. Du kan også ånde ind i 2 sekunder, holde vejret i 2 sekunder og udånde i 2 sekunder, så længe du har en slags rytme når du gør det. Der står også på FVS hjemmesiden at man aldrig må presse sig selv med vejrtrækningsøvelser. Det er meget vigtigt!

Tilbage til "Fryden Ved Satan"